Styrke overkropp!

De siste dagene har rast avgårde, og vi har vekslet mellom litt jobb og masse frisk luft. I helgen ble det årets første grilling i hagen, og det var stor stas for både store og små. Jeg fikk også årets første løpetur til Vettakollen i helgen, dog med noen gåpartier innimellom! Utsikten derifra en solfylt dag er helt fantastisk, jeg skal ta med kamera neste gang!!! Denne turen er nesten som en liten «fjelltur», og premien er utsikt over hele Oslo by! Her hører man «by-sus» i det fjerne foran seg, og har stillheten bak seg når man betrakter utsikten. Anbefales!

Treningen ellers har blitt lite variert, det har mest gått i trilleturer, lette løpeturer og et par styrkeøkter. Her kan dere se noen av de øvelsene jeg vanligvis gjør når jeg trener overkropp, dog på treningssenter. Skal legge inn bilder av hjemmeøvelser senere i uken.

Nedtrekk:

Sittende roing:

Stående flies:

Sidehev:

Nøkkelord til alle øvelsene er god kroppsholdning! Tenkt alltid opp og frem med brystet når du trener styrke. Gjør mellom 8-12 repetisjoner i 2 eller 3 serier, til utmattelse alle seriene.

God økt!

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *