Sommeren kom!

Etter to uker i vinterland, fikk jeg nesten hetesjokk her i Oslo:) Deilig, men jeg håper virkelig vi får skiføre i påsken!

Jeg har ikke trent noe særlig styrketrening mens jeg har vært borte, så planen var å komme skikkelig igang igjen med dette. Men jeg klarer jo ikke å gå INN for å trene når det er så flott vær!!! Mandag satte jeg begge jentene i vogna, og trillet til barnehagen, for deretter å trene 20 min styrke. Benmusklene fikk svi, så i går var jeg nesten ikke gangbar:) I går skulle jeg etter planen trene overkropp, men ble sittende på cafè med en venninne i kun 3 timer!!! Oooops!

Her ser dere to av mine topp-3 øvelser på ben, nemlig knebøy og utfall: (strake markløft er også med på topp-3 listen, med bildet jeg tok av denne øvelsen ble altfor uklart)

Idag fikk jeg derimot en god økt på overkroppen, samt litt kondisjon på vei hjem fra levering i barnehagen. Anna sovnet i vognen på vei hjem, så jeg satte vogna i bunnen av en bakke (hvor jeg hele tiden har utsikt mot vogna), og klinte til med 10 intervalldrag. Med barnevogn velger jeg kortintervaller, da jeg ikke vil løpe så langt unna, så bakken tar kun 20-30 sek å løpe opp. Det var bånn gass fra begynnelse til slutt, og rolig jogg ned igjen. Sekvensen tok ikke mer enn ca 10 min totalt, men det var godt å kjenne at pumpa slo litt ekstra.

To etter hvert slitne ben gjør seg klare for nok et intervalldrag!

Over ser dere èn av favorittøvelsene for ryggen, nemlig sittende roing.

Nå venter dusj, og god lunsj! Deretter skal jeg finne frem balkongmøblene, og nyte resten av dagen ute!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *